Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Οι SMALL BLUES TRAP στο Roadhouse Blues Club στην Ιτέα

Ευχαριστούμε πολύ τους SMALL BLUES TRAP για την πολύ όμορφη βραδιά που μας χάρισαν χθες καθώς και όλους όσους βρέθηκαν στο Roadhouse Blues Club.
Τα live στο Roadhouse ξεκίνησαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κι αυτή ήταν μόνο η αρχή...
Ακόμα περισσότερες φωτογραφίες θα μπουν στο Facebook.

** Το επόμενο Σάββατο θα εμφανισθούν ...στο Roadhouse Blues Club οι Flight Of Icarus.
***περιμένουμε τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας εδώ και στο Facebook
Από roadhousebluesclub

Αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας Λαμία - Εγνατία

Το έργο του οδικού άξονα κεντρικής Ελλάδος (Ε65) ή (Α3) θα περιλαμβάνει:
Την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας, από την ΠΑΘΕ (ημικόμβος κοντά στη Σκάρφεια) έως τον Α/Κ Παναγιάς της Εγνατίας Οδού μήκους 175 χλμ. O E65 θα είναι δρόμος σύγχρονος, ευρωπαϊκών προδιαγραφών και θα κατασκευασθεί εξ ολοκλήρου από την αρχή.

Τη λειτουργία, αναβάθμιση και συντήρηση τμημάτων που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα (δηλαδή με δαπάνη του Δημοσίου) στο Πέταλo του Μαλιακού της ΠΑΘΕ, από Σκάρφεια μέχρι Ράχες,... μήκους 57χλμ.

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα περιλαμβάνει:
Δύο κλάδους κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με μεσαία νησίδα (new jersey)

* 23 Ανισόπεδους Κόμβους (Α/Κ)
* 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ)
* 6 Κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ)
* Σήραγγες μήκους 10 χλμ.
* Απλές γέφυρες 2,5 χλμ.
* Κοιλαδογέφυρες 6,3 χλμ.


Ανάδοχος: Hellenic Autopistas (CINTRA, DRAGADOS, ΓΕΚ και ΤΕΡΝΑ)
Συνολικό μήκος: 232 χλμ.
Ολοκλήρωση έργου: Δεκέμβριος του 2012

* 24 μήνες: ΠΑΘΕ - σύνδεση με Ε.Ο Λαμία - Καρπενήσι (Ιούνιος του 2009)
* 45 μήνες: Τρίκαλα - Καλαμπάκα - Εγνατία (Μάρτιος του 2011)
* 66 μήνες: Παράδοση του αυτοκινητόδρομου (Δεκέμβριος του 2012)

Προϋπολογισμός έργου: 1,6 δις ευρώ
Από autocarnet

Νέα σεισμική δόνηση στο Τρίκορφο Φωκίδας

Νέα σεισμική δόνηση μεγέθους 3,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 21:58 την Παρασκευή 19 Μαρτίου.

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ευρωπαϊκό Γεωδυναμικό Ινστιτούτο το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται στο Τρίκορφο Φωκίδας στο ίδιο σεισμό που έδωσε τους δίδυμους σεισμούς του Ιανουαρίου.

Το εστιακό βάθος του σεισμού σύμφνα και με τα δύο Γεωδυναμικά Ινστιτούτα ήταν 5 χιλιόμετρα.

Κάνενας λόγος ανησυχίας λένε οι ... σεισμολόγοι καθώς βρισκόμαστε ακόμα στη μετασεισμική ακολουθία.
Από lepanto-rtv.gr

Ωραία μέρα για καφέ , βόλτα στο Γαλαξίδι χωρίς φόρους για καύσιμα

Ομολογούν την "ύπνωσή και την μαστούρα" τους οι Τραπεζίτες, σε αυτούς έχουμε αναθέσει να μας βγάλουν απο την κρίση

Δες τε το μέχρι το τέλος.
Εκεί είναι και όλη η πλάκα του θέματος!
Το είδα χθές το πρωί στο Mega και το απόλαυσα.
Ο δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη Ν.Μπογιόπουλος τοποθετείται μετά τον τραπεζίτη κ.Γεννηματά με στοιχεία που απορρίπτουν πολλά από όσα είπε πριν ο τραπεζίτης αυθεντία για την κρίση.
Μόλις τελειώνει ο Μπογιόπουλος ρωτούν τον Γεννηματά τη γνώμη του. "Δεν ακούω, δεν με αφορά, δεν μιλάω με τον κύριο" λέει αυτός και δεν κοιτάζει καν προς την πλευρά του με συμπεριφορά απαρτχάιντ! Αμηχανία, ένταση στο πάνελ, διάλειμμα όπου υποθέτω ότι προσπαθούν οι οικοδεσπότες να πείσουν τον Γεννηματά να είναι πιο ευγενικός, και ... ακολουθεί 2ος και 3ος γύρος όπως καταγράφεται στο βίντεο που βρήκα στο youtube!
Καταπληκτικό
!

Νέοι φόροι σε όλους, η είσπραξή τους όμως θα είναι ...τεκμαρτή

Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, μπορεί να μην διορθώνει τις φορο-αδικίες σε βάρος των εργαζομένων και μικρομεσαίων και συνταξιούχων, μπορεί να μην βοηθά το κράτος να μαζεύει φόρους, συμβάλλει όμως στη διαμόρφωση της ελληνικής γλώσσας. Φίλε μου, Θα σε ρωτήσω κάτι με τεκμαρτό τρόπο. Δηλαδή; Μου απαντάς όσο υποθέτεις ότι σε ρώτησα.

Θα μου δώσεις ένα δάνειο με τεκμαρτό τρόπο; Δηλαδή; Μου δίνεις όσο υπολογίζεις ότι χρειάζομαι.

Τον πρώτο μισθό μας τον δίνουμε για το καλό των τραπεζών. Το δεύτερο μισθό μας τον δίνουμε για το καλό των χρεών μας. Τον τρίτο μισθό τον δίνουμε στο νεκροθάφτη, αλλά μόνο αν γίνονται και ευκολίες, αφού κανείς δεν ξέρει αν υπάρχει ζωή πριν απ’ το θάνατο. Ψήφο δώσαμε, λεφτά δώσαμε, το πορτοφόλι δεν το σώσαμε.
Ας δούμε αναλυτικά τι μας περιμένει:
Για την καθιέρωση του νέου αντικειμενικού συστήματος προσδιορισμού των δαπανών λαμβάνεται υπόψη ένα ετήσιο κόστος συντήρησης, λειτουργίας κατοικιών, αυτοκινήτων, σκαφών αναψυχής, κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνες), διδάκτρων, οικιακών βοηθών κ.ά. προκειμένου να εκτιμηθεί ένα εισόδημα ως ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα.
Για τον προσδιορισμό της ετήσιας δαπάνης για την κατοικία (κύρια και δευτερεύουσα) του φορολογουμένου καθιερώνονται συντελεστές βαρύτητας με βάση την τιμή ζώνης της περιοχής στην οποία βρίσκεται το ακίνητο, ώστε να προκύπτει τεκμήριο πλησιέστερο προς το πραγματικό εισόδημα διαβίωσης για ακίνητα που βρίσκονται σε ακριβές περιοχές.
Συγκεκριμένα, δημιουργούνται τρεις κατηγορίες περιοχών με βάση την τιμή ζώνης τους, όπως φαίνεται στον πίνακα που δημοσιεύεται παραπλεύρως.
Ο προσδιορισμός της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης διαβίωσης της ιδιοκατοικούμενης ή μισθωμένης κύριας κατοικίας γίνεται κλιμακωτά ανάλογα με την επιφάνεια των κύριων και βοηθητικών χώρων αυτής. Για κύρια κατοικία με επιφάνεια κύριων χώρων ως 80 τ.μ. υπολογίζεται με 60 ευρώ το τ.μ., για τα επόμενα 81 ως και 200 τ.μ. κύριων χώρων με 80 ευρώ το τ.μ., για τα ... επόμενα 201 ως και 300 τ.μ. κύριων χώρων με 120 ευρώ το τ.μ. και για τα πλέον των 300 τ.μ. κύριων χώρων αυτής με 150 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο.
Για τον υπολογισμό της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης των βοηθητικών χώρων αυτής ορίζεται ποσό 30 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο. Προκειμένου για κατοικίες που βρίσκονται σε περιοχές με τιμή ζώνης, σύμφωνα με τον αντικειμενικό προσδιορισμό των ακινήτων, από 2.800 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο ως 4.999 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, τα παραπάνω ποσά προσαυξάνονται κατά ποσοστό 30% και για περιοχές με τιμή ζώνης από 5.000 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο και άνω κατά ποσοστό 50%. Προκειμένου για μονοκατοικίες τα παραπάνω ποσά προσαυξάνονται κατά ποσοστό 20%.

Με τις νέες διατάξεις προτείνεται ο προσδιορισμός της δαπάνης που προκύπτει από τα αυτοκίνητα να πραγματοποιείται ανάλογα με τα κυβικά του αυτοκινήτου, με βάση το κόστος τελών κυκλοφορίας, ασφαλίστρων, καυσίμων και δαπανών συντήρησης. Με αυτόν τον τρόπο για αυτοκίνητα ως 1.200
κυβικά εκατοστά η αντικειμενική δαπάνη ορίζεται σε 3.000 ευρώ και για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 1.200 κυβικών εκατοστών προστίθενται 300 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά ως τα 2.000 κυβικά εκατοστά και 400 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών.
Η δαπάνη για ιδιωτικά σχολεία στοιχειώδους και μέσης εκπαίδευσης ορίζεται αντικειμενικά ανά μαθητή, σε 2.000 ευρώ για το Νηπιαγωγείο, 4.000 ευρώ για το Δημοτικό και 6.000 ευρώ για το Γυμνάσιο-Λύκειο. Η δαπάνη που καταβάλλεται για οικιακές βοηθούς, οδηγούς αυτοκινήτων, δασκάλους και λοιπό προσωπικό ορίζεται σε 8.000 ευρώ ανά απασχολούμενο.
Πάντως παρ΄ όλα αυτά θα παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους φορολογουμένους να αμφισβητήσουν τον προσδιορισμό του εισοδήματος όπως προκύπτει από τις ετήσιες αντικειμενικές δαπάνες, εφόσον το αποδεικνύουν με πραγματικά στοιχεία.
Καταργείται το σύστημα χορήγησης απαλλαγής πρώτης κατοικίας για αγορά ακινήτου ως 200 τ.μ. και θεσπίζεται νέο σύστημα απαλλαγής με συγκεκριμένα αφορολόγητα ποσά, τα οποία προσαυξάνονται ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση του δικαιούχου.

Καταργούν τον 14ο μισθό στα ιδιωτικά σχολεία

Βόμβα μεγατόνων από ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων έρχεται να αναστατώσει την κοινή γνώμη που αγωνιά για τον 14ο μισθό στον ιδιωτικό τομέα.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι εν λόγω ιδιοκτήτες, επικαλούμενοι νομικό κενό, αποφάσισαν την περικοπή του 14ου μισθού σε εκπαιδευτικούς.

Έτσι, ανοίγει το παράθυρο για γενικευμένη εφαρμογή του μέτρου σε όλο τον ιδιωτικό τομέα, έπειτα από πιέσεις, που ασκούν η ... Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο προς τη χώρα μας.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», εάν μετά τους δημοσίους υπαλλήλους μειωθούν οι μισθοί στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, τότε η ύφεση θα πάρει εφιαλτικές διαστάσεις.
Από theinsider.gr